26 Mart 2012 Pazartesi

The Crow: Ateşin İçinde Uyumak


1994 yapımı yönetmen Alex Proyas'ın The Crow filmi biz izleyenler için ayrı bir yerdedir. Başka bir deyişle The Crow filmi candır. Brandon Lee'nin efsaneleştiği film ne yazık ki onun için son duraktır. Çoğumuzun bildiği gibi sette gerçek kurşunla kaza sonucu ölmüştür. Şimdi ise size bir fan yapımı videoyu paylaşmak istiyorum. Video'da filmden sahnelere W.A.S.P. grubunun Sleeping In The Fire parçası eşlik ediyor. 
Brandon Lee'nin anısına...


7 yorum:

  1. 90'lı yılların kült filmlerinden. devam filmleri tam bir felaket ama :)

    YanıtlaSil
  2. Devam filmlerini izlemedim. Zaten herhangi bir kitap serisi olmayan filmler genelde zayıf oluyor. Tabi senaristinede bağlı. Kelebek Etkisi filmindede aynı şeyi yaptım. İlk filmini izledim diğerlerine hiç bulaşmayayım dedim.

    YanıtlaSil
  3. Kelebek Etkisi'nde bn de aynısını yaptım devam filminin kötü olduğu her halinden belliydi. Direkt B tipi bir film olarak çekilmişti zaten

    YanıtlaSil
  4. İzlenecek öyle çok film var ki birde kötüleri bile bile izlemek işkence gibi olur:)

    YanıtlaSil
  5. hayatımın filmlerinden biridir. Video döneminde sarmıştım, kaset artık ağlıyordu o derece eskittim :)) çocukluğuma damgasını vurmuş ve o şekilde kalmış filmdir, devam filmlerine aldırmamak lazım keza bir tane daha yolda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönemlerinde ayrı bir tadı vardı. Bir filmi en az 10 kere izlerdin. Canın sıkıldıkça ekran başına:) Devam filmlerinden haberim yoktu. Serdar'dan öğrendim:)

      Sil