13 Ağustos 2012 Pazartesi

Bir Zamanlar Sinema Sunar: En İyi 15 Çizgi-Roman Uyarlaması

Bir Zamanlar Sinema blogunun hazırladığı En İyi Çizgi-Roman Uyarlamaları etkinliği sonuçlandı. 31 kullanıcının katıldığı ankette zirveye yerleşen isim The Dark Knight oldu. Benim 10 filmlik listemden 9 film 15'lik listeye girdi. Ortaya güzel bir liste çıktı. Listede ufak süprizlerde mevcut.

Not: Etkinliği hazırlayan Serdar Durdu'ya burdan teşekkür etmek istiyorum. 



Listeden En İyi İlk 5 Uyarlama:
1- The Dark Knight (2008)
2- Sin City (2005)
3- V For Vendetta (2006)
4- Oldboy (2003)
5- Watchmen (2009)

15 filmlik listeye ulaşmak için tıklayın:
http://birzamanlarsinema.blogspot.com/2012/08/en-iyi-15-cizgi-roman-uyarlamas-anket.html?spref=tw

4 yorum:

  1. Faruk biraz geç oldu kusura bakma yeni gördüm. çok teşekkür ederim. ince düşünmüşsün :)uzun zaman sesin çıkmayınca merak ettim yeni yazın olup olmadığına bakayım dedim ve oldukça şaşırdım son paylaşımlarını görünce. sağol tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Sağlık sorunları nedeniyle biraz uzak kaldım buralardan. Yavaş yavaş toparlanmaya başlıyorum. Umarım yakın zamanda tekrar bir şeyler yazmaya başlarım:)

      Sil
  2. A çok geçmiş olsun. bekliyorum yeni yazılarını :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler. Biraz daha kendimi iyi hissedersem başlarım:)

    YanıtlaSil